Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за січень 2017 року

За січень 2017 року на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 346 звернень від громадян, у тому числі 143, що надійшли поштою, 158 –  на електронну адресу та під час особистого прийому – 45.

За кореспондентами:
32 (9,2%) звернення надійшли від Київської міської державної адміністрації, правоохоронних органів – 3 (0,9%), 192 (55,5%) – Держпродспоживслужби України (у т.ч. 139 – гаряча урядова лінія), 101 (29,2%) – фізичних осіб, 18 (5,2%) – інше.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  • у сфері захисту прав споживачів – 255 (73,7%), а саме: порушення правил торгівлі, обман/ ошукування споживачів; реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості;
  • у сфері державного нагляду за дотримання санітарного законодавства – 66 (19,1 %), а саме: забруднення атмосферного повітря та/ або повітря в жилих, громадських приміщеннях; перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання;
  • у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 25 (7,2%), а саме: реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках та ярмарках.
Спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації впродовж січня 2017 року надано 429 консультацій громадянам, що звернулись по телефону «гаряча лінія» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.


Автор: admin від 01.02.2017





  

Відеорепортаж