Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за грудень 2016 року

За грудень 2016 року на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 426 звернень від громадян, у тому числі 242, що надійшли поштою, 98 –  на електронну адресу, 9 – по телефону та під час особистого прийому – 77.

За кореспондентами:
  • 38 (8,9%) звернень надійшли від Київської міської державної адміністрації,
  • правоохоронних органів – 2 (0,5%),
  • 225 (52,8%) – Держпродспоживслужби України (у т.ч. 132 – гаряча урядова лінія),
  • 148 (34,7%) – фізичних осіб,
  • 13 (3,1%) – інше.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  • у сфері захисту прав споживачів – 336 (78,9%), а саме: порушення правил торгівлі, обман/ ошукування споживачів; реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості;
  • у сфері державного нагляду за дотримання санітарного законодавства – 69 (16,2 %), а саме: забруднення атмосферного повітря та/ або повітря в жилих, громадських приміщеннях; перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання;
  • у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 21 (4,9%), а саме: реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках та ярмарках.
Спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації впродовж грудня 2016 року надано 537 консультацій громадянам, що звернулись по телефону «гаряча лінія» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.


Автор: admin від 04.01.2017





  

Відеорепортаж