Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за листопад 2016 року

За листопад 2016 року на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 393 звернення від громадян, у тому числі 316, що надійшли поштою, 13 –  на електронну адресу, 8 – по телефону та під час особистого прийому – 56.

За кореспондентами:

38 (9,7%) звернень надійшли від Київської міської державної адміністрації, 3 (0,8%) – правоохоронних органів, 208 (52,9%) – Держпродспоживслужби України (у т.ч. 119 – гаряча урядова лінія), 135 (34,4%) – фізичних осіб та 9 (2,3%) – від інших кореспондентів.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  •  у сфері захисту прав споживачів – 281 (71,5%), а саме: порушення правил торгівлі, обман/ ошукування споживачів; реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості;
  • у сфері державного нагляду за дотримання санітарного законодавства – 85 (21,6%), а саме: забруднення атмосферного повітря та/ або повітря в жилих, громадських приміщеннях; перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання;
  •  у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 27 (6,9%), а саме: реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках та ярмарках.
Спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації впродовж листопада 2016 року надано 398 консультацій на звернення громадян, що надійшли на телефон «гарячої лінії» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.


Автор: від 05.12.2016





  

Відеорепортаж