Статті

Володимир Лапа – бізнесу: Держпродспоживслужба – це інструмент для виходу української продукції на зовнішній ринок

Держпродспоживслужба працює над тим, щоб стати надійним партнером для бізнесу та інструментом для виходу української продукції на зовнішній ринок. На цьому наголосив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа під час Конгресу експортерів продовольства Ukrainian Food 2016, який проходить в Києві з 1-2 грудня 2016 року.

«Споживчий попит на внутрішньому ринку якщо і буде зростати, то досить повільно з огляду на економічну ситуацію. Тому єдиний ресурс, за рахунок якого ми можемо забезпечити збільшення внутрішнього виробництва – це розвиток експортних ринків збуту. І ми прагнемо бути зручним інструментом виходу української продукції на зовнішні ринки», - наголосив Голова Держпродспоживслужби.

За його словами, ринок Євросоюзу є одним із пріоритетних для української продукції.

«ЄС самодостатній і за більшістю видів продовольчої продукції є нетто-експортером, тому вийти на ринок Європи не так просто», - наголосив Володимир Лапа.

Але при цьому, зазначив Голова Держпродспоживслужби, спостерігається тенденція, коли українські підприємства харчової промисловості подають заявки на визнання відповідності європейським вимогам не стільки для експорту своєї продукції в країни-члени ЄС, скільки для отримання так званого єврономера. «Це свідчення певного рівня, статусу і є вагомим аргументом в переговорах із торгівельними партнерами. Тобто отримання дозволу експортувати в ЄС - вже певне свідчення того, що виробничі процеси і продукція цього суб’єкта господарювання відповідає світовим стандартам. І це відкриває Україні ринки збуту інших країн», - підкреслив Володимир Лапа та додав, що не менш цікавими для України є ринки Азії, зокрема Китаю, Африки, Америки тощо.

Головне, зазначив він, Держпродспоживслужба готова бути партнером для бізнесу і оперативно реагувати на ті сигнали щодо відкриття ринків, які надходитимуть від суб’єктів господарювання: «Якщо маєте намір постачати свою продукцію у якусь конкретну країну – звертайтеся до Держпродспоживслужби. Ми такі звернення опрацьовуємо, пріоретизуємо ринки і працюємо над відкриттям ринку для української продукції», - наголосив він.

Як повідомлялося, право експорту на ринки Європейського Союзу мають 277 вітчизняних підприємств, із них 97 – підприємства, які виробляють харчову продукцію, 180 – це підприємства, які виробляють продукти нетваринного походження.


Автор: admin від 02.12.2016





  

Відеорепортаж