Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за жовтень 2016 року

За жовтень 2016 року на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 303 звернення від громадян, у тому числі 251, що надійшли поштою, 17 – на електронну адресу, 2 – по телефону та під час особистого прийому – 33.

За кореспондентами:
  • 31 (10,2%) звернення надійшли від Київської міської державної адміністрації,
  • правоохоронні органи – 1 (0,3%),
  • 178 (58,7%) – Держпродспоживслужби України (у т.ч. 78 – гаряча урядова лінія),
  • 86 (28,4%) – фізичних осіб,
  • 7 (2,3%) – інше.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  •  у сфері захисту прав споживачів – 238 (78,5%), а саме: порушення правил торгівлі, обман/ ошукування споживачів; реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості;
  • у сфері державного нагляду за дотримання санітарного законодавства – 46 (15,2 %), а саме: забруднення атмосферного повітря та/ або повітря в жилих, громадських приміщеннях; перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання;
  • у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 19 (6,3%), а саме: реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках та ярмарках.
Спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації впродовж жовтня 2016 року надано 374 консультації на звернення громадян, що надійшли на телефон «гаряча лінія» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.


Автор: від 14.11.2016





  

Відеорепортаж