Статті

Про підсумки роботи із зверненями громадян за серпень 2016 року

За серпень 2016 року до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 240 звернень громадян, у тому числі 194, що надійшли поштою, 16 – на електрону адресу, 12 – телефон гарячої лінії, 18 – під час особистого прийому.

За кореспондентами:
26 (10,8 %) звернень надійшли від Київської міської державної адміністрації, 101 (42,1 %) – Держпродспоживслужби України (урядова гаряча лінія), 101 (42,1 %) – фізичних осіб, 4 (1,7 %) – правоохоронних органів, 8 (3,3 %) – інше.
.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів  61,2 % (147 звернень), а саме:
• порушення правил торгівлі;
• обман/ошукування споживачів;
• реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості.

У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства  29,2 % (70), недодержання підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів та регламентів, а саме:

• забруднення атмосферного повітря та/або повітря жилих, громадських приміщень (наявність сторонніх запахів, незадовільна робота вентиляції);
• перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання.

У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів 9,6 % (23):
• реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, агропродовольчих ринках та ярмарках.


Спеціалистами Відділу звернень громадян та доступу до публічної інформації упродовж серпня 2016 року надано 168 консультацій на звернення громадян, що надійшли на телефон «гаряча лінія» ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві


Автор: від 02.09.2016





  

Відеорепортаж