Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за липень 2016 року

За червень 2016 року до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 290 звернень громадян, у тому числі поштою - 229, електронною поштою - 22, за телефоном “гарячої лінії” – 6, під час особистого прийому - 33.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів (64,8 %), а саме:
• порушення правил торгівлі;
• обман/ошукування споживачів (відсутність гарантійний зобов’язань укладених договорів, обміну товарів, достовірності розрахунків за реалізованую продукцію);
• реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості.

У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства (25,9 %), недодержання підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів та регламентів, а саме:

• забруднення атмосферного повітря та/або повітря жилих, громадських приміщень (наявність сторонніх запахів, незадовільна робота вентиляції);
• перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання у житлових приміщеннях.

У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів (9,3 %):
•  недодержання операторами ринку якості харчових продуктів під час виробництва та обігу (реалізація, зберігання);
• реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, агропродовольчих ринках та ярмарках.

43,1 % скарг вирішено на користь заявників. За неякісно придбані товари споживачам у липні 2016 року повернуто – 71 904,23 грн.

Упродовж з травня по липень 2016 року загальна сума повернення коштів споживачам становить 192 958,75 грн.


Автор: від 04.08.2016





  

Відеорепортаж