Статті

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за червень 2016 року

За червень 2016 року до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло та зареєстровано 600 звернень від громадян, у тому числі 285, що надійшли на телефон “гарячої лінії”.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів (80,6 %), а саме:
  • порушення правил торгівлі;
  • обман/ошукування споживачів (відсутність гарантійний зобов’язань укладених договорів, обміну товарів, достовірності розрахунків за реалізованую продукцію);
  • реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості.
У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства (17,46 %):

недодержання підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів і регламентів, а саме:
  • забруднення атмосферного повітря та/або повітря жилих, громадських приміщень (наявність сторонніх запахів, незадовільна робота вентиляції);
  • перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання у житлових приміщеннях.
У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів (1,9 %):
  •  недодержання операторами ринку якості харчових продуктів під час виробництва та обігу (реалізація, зберігання);
  • реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках та агропродовольчих ярмарках.


Автор: від 02.07.2016





  

Відеорепортаж