Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві протягом І кварталу 2017 року здійснювалася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
За цей період Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 1262 звернення від громадян, у тому числі 521, що надійшли поштою, 537 –  на електронну адресу, по телефону – 10 та під час особистого прийому – 194 (таблиця 1).
                                                                                          
  січень лютий березень за весь період
Загальна кількість звернень 346 317 599 1262
з них надійшли:        
поштою 143 107 271 521
на E-mail 158 144 235 537
по телефону - 4 6 10
особисто 45 62 87 194

З загальної кількості отриманих звернень 91 (7,2%) – було отримано від Київської міської державної адміністрації, 11 (0,9%) – правоохоронних органів, 709 (56,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 476 – Урядова гаряча лінія),  405 (32,1%) – безпосередньо від заявників (таблиця 2).
                                                                                          
  січень лютий березень за весь період
КМДА 32 20 39 91
правоохоронні органи 3 4 4 11
ДПССУ 50 20 163 233
Урядова гаряча лінія 139 122 215 476
заявник 102 136 167 405
інше 20 15 11 46
Серед звернень, що надійшли до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві, 80,8% складають заяви чи клопотання, 19,1% - скарги. Індивідуальні звернення становлять 95,1%, колективні – 4,9%.
Протягом звітного періоду до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшло 93 (або 7,4% від загальної кількості) повторних звернень. Серед повторних найбільше звернень з питань порушення прав споживачів.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  • у сфері захисту прав споживачів – 965 (76,5%), а саме: порушення правил торгівлі, обман/ ошукування споживачів; реалізація товару без терміну придатності, інформації щодо її якості;
  • у сфері державного нагляду за дотримання санітарного законодавства – 224 (17,7 %), а саме: забруднення атмосферного повітря та/ або повітря в жилих, громадських приміщеннях; перевищення рівнів звукового тиску, вібрації, неіонізуючого (електромагнітного) випромінювання;
  • у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 70 (,5%), а саме: реалізація неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках та ярмарках.
                
                

Крім того, спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації впродовж І кварталу 2017 року надано 1473 консультації громадянам, що звернулись по телефону «гаряча лінія» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.
Протягом І кварталу 2017 року вжито заходів щодо організації проведення особистого прийому громадян та створення належних умов для реалізації громадянами права особисто звертатися до керівництва Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.
Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян. Результати контролю свідчать про результативність вжитих заходів, поліпшення рівня виконавської дисципліни в роботі зі зверненнями громадян.


Автор: pressa від 07.04.2017





  

Відеорепортаж